اس ام اس عاشقانه

❥همه چی هست برای تو✿

همه چی.اس ام اس.مطالب جالب.سرگرمی.عاشقانه.جک

دلم ساعتی میخواهد که مانده باشد روی ساعتهای با تو بودن..

*****

مـــن هنـوز غـــرق گذشتــه ای هســتم


کــه ” نمـی گــذرد” !!!

*****

فلج می شـــــود… وقتی می خوانمت


و تو حتی نمیگویی


جـــــــــانم .

*****

درراه رسیدن به تو گیرم که بمیرم/اصلابه توافتاده مسیرم که بمیرم/یاچشم بدارازمن وازخویش برانم/یاتنگ دراغوش بگیرم که بمیرم

*****

همه دردم این بود


عشقش بودم وقتایی که عشقش نبود . . . !

*****

حکایت عجیبی دارد این اشک! کافیست حروفش رابه هم بریزی تابرسی به “کاش”

*****

وقتی که هستی دوستت دارم


وقتی که نیستی لحظه های دوست داشتنت را مرور می کنم …

*****

اگه دنبالت میام فقط دارم حرفتو گوش می کنم !

آخه خودت گفتی برو دنبال زندگیت … !!!

*****

نمیدانم چرا بین این همه آدم پیله کردم به تو !

شاید فقط با تو پروانه میشوم . . . !

 

*****

ایــــن امد و رفت های تکـــــراری دلـــــم گرفته!


یا نیـــــــــــــــا…


یا نــــــــــــــرو…!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 6 / 8 / 1392برچسب:عاشقانه,اس ام اس عاشقانه,

] [ 19:46 ] [ ...sa ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه